برای اینکه بتوانید بهترین خرید فرش را با قیمت کارخانه کاشان دراردبیل تجربه کنید توصیه ما به شما مشاهده مطالب سایت قیمت شکن است

خرید فرش ماشینی با توجه به تنوع زیادی که وجود داره کمی کار انتخاب فرش را سخت کرده.ولی با دانستن این مطالب هنگام خرید فرش ماشینی میتوانید انتخابی راحت داشته باشید.چند گزینه وجود دارد برای خرید فرش که انتخاب این گزینه ها با هم میتونواند یک خرید ایده آل به همراه داشته باشد. الیاف فرش مهمترین گزینه برای انتخاب فرش است.

برای مشاهده محصولات روی عکس بزنید


در کل دونوع الیاف وجود دارد الیاف طبیعی و الیاف مصنوعی.

الیاف طبیعی از پشم هستند که اکثرا در فرش های دستباف استفاده میشه و این نو نخ رنگ مات دارد و در برابر لکه و گرد خاک مقاوم تر میکند و همچنین به طور طبیعی در اثر گرما و آتش بسیار مقاوم تر است فرش هایی با الیاف طبیعی و پشم خالص حس نرم و لوکس و طبیعی دارند.

پشم مخلوط:

این نوع نخ مخلوطی بین پشم و نخمصنوعی هستند معمولا 80% نخ طبیعی و 20% نخ مصنوعی و گاها 50% به 50% هستند.این نوع فرش که با الیاف مخلوط ساخته میشوند بادوام وباظاهر طبیعی احساس مجلل پشم دیده میشوند ورنگی شفاف تر خوش رنگ تر دارند که از نظر قیمت نیز فرش مناسب تری نسبت به پشم خالص دستباف دارند.

پلی آمید:

یک الیاف مصنوعی با ویژگیها و عملکرد عالی است پلی آمید نیز با احساس نرمی قابل قبولی هستند و بسار با دوام هستند

پرو پلین/پلی استر/ و… ازدیگر نخ های موجود هستند که در صنعت فرش بافی ماشینی استفاده میشود که توضیات هر نخ را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت

طرح و رنگ مناسب :

انتخاب رنگ مناسب هم میتواند دشوار باشد زیرا رابطه مستقیم با احساس وظاهر خانه و فضای مورد نظر دارد.

فرش های ماشینی با نوع نخ پشم و پشم مخلوط و پلی آمید و پلی استر و…در طیف وسیعی از رنگ ها وجود دارد در حالی که فرش هایی با نخ تمام پشم و دستباف اغلب با رنگ های خنثی تر در دسترس هستند.

نکته قابل توجه در انتخاب رنگ اینگونه است که رنگ هایی مانند بژ وخاکستری و طوسی رنگ خنثی میباشد که با هر رنگی در فضا هماهنگ میشود و پابه رنگ در خانه به حساب می آید.

رنگ های روشن مانند آبی و رنگ قرمز طرح فضا را یک پله بالاتر میبرد که باعث وجد و شلوغی و به اصطلاح پر بودن فضا میشود.چنین رنگ هایی علاوه بر منازل برای اتاق های بازی و دفاتر کار بسیار عالی هستند.

با رنگ فرش می توانید یک اتاق را شلوغ و روشن تر نشان داد ورنگ های تیره تر فضا را صمیمی تر نشان می دهند در حالی که رنگ های روشن تر فضا را بزرگ تر نشان میدهند و اینکه فرشهایی با زمینه چند رنگ و تیره تر در پنهان کردن کثیفی ها موثرند

قیمت مناسب :

قیمت نهایی فرش به نکاتی بستگی دارد که مهمترین آن نوع نخ میباشد و همچنین به دستگاه بافت بستگی دارد.نخ های تمام طبیعی پشم نسبت به نخ های اکرلیک و پروپلین و ورژن و پلی استر قیمت بالاتری دارند.و اینکه دستگاه فرش بافی تاثیر مستقیم روی قیمت فرش دارد که دستگاه ها به چند نوع تقسیم میشوند. برای مثال فرشی که نوع نخ آن اکرولیک هست با دستگاه تکسیما بافته میشود با فرشی که با نخ آکرولیک ولی با دستگاه

قیمت شکن در برخی از شهر های ایران مثل  اردبیل شما را به فروشگاه الماس برای دیدن و خرید حضوری دعوت میکند.

تماس با ما

09149515187